Friday, October 14, 2016

Kort Vertikale Smeer Strategie - Page 2

Kort Vertikale Smeer Strategie - Page 2 Risiko van vroeë opdrag In 'n kort vertikale verspreiding, wat gebeur as op of naby verstryking, is die aandele prys sit tussen my kort en lang opsies? Dit beteken dat ek ITM op die kort opsie en OTM op die lang opsie. Die kans is groot dat die houer van die opsie wat ek verkoop dit sal uitoefen, veral as ek naby aan verstryking. In werklikheid, as ek hou daardie posisie al die pad na verstryking, sal die makelaar dit vir hulle te doen. Wat sal dan gebeur? As ek 'n oproep vertikale verspreiding en die houer oefen die oproep wat ek hulle verkoop, sal ek gedwing word om dit te verkoop die onderliggende voorraad by die trefprys Ek verkoop. As ek die voorraad nie reeds besit nie, dan sal ek eindig met 'n kort posisie. As dit gebeur op verstryking, sal die opsie wat ek gekoop het verval waardeloos. Ek sal dan kort gelaat n voorraad posisie van 100 aandele vir elke kontrak wat ek verkoop. Die eerste keer dat dit met jou gebeur, is dit eerder skrikwekkend. Moenie paniekerig raak nie! Die beste ding om te doen is te koop by jou kort posisie so gou as moontlik te dek. As dit gebeur, kan jy jou makelaar jou help. As ek kort 'n sit vertikale verspreiding en die voorraad is tussen die kort en lang staking op verstryking, sal ek gedwing word om die voorraad te koop teen die kort trefprys. Ek kan nie genoeg vrye kontant in my rekening om die transaksie uit te voer, sodat ek beslis sal wil gepaste optrede te neem. Die eerste keer dat dit met jou gebeur, kontak jou makelaar om te bespreek hoe die beste om dit te hanteer. Hulle sal jou na die beste plan van aksie. In beide gevalle, as ek ten volle in die geld aan beide aanvalle op verstryking dag is, jou makelaar sal sorg van hierdie vir jou. Dit is een rede waarom ek verkies om die handel vroeë uitgang as ek kan. Sien Handel Exits hieronder vir meer. Die plasing van die bestelling By die keuse van die aantal kontrakte te bestel, is daar twee benaderings. Ek kon gaan met die maksimum verlies bedrag (dit wil sê die verskil tussen die twee staking pryse minus die krediet). Alternatiewelik, kan ek ook die maksimum verlies bedrag Ek is bereid om te duld nie voor die sluiting van die handel. Ek praat oor hierdie hieronder onder afrit strategie # 5. As ek my posisie grootte volgens 'n beplande vroeë uitgang, dan moet ek gedissiplineer deur óf te volg deur die gebruik van 'n stop verlies of met die hand verlaat. In die voorbeeld wat ek het al met behulp sou die maksimum verlies 2.50 $ - $ 0,65 of $ 1,85 (of $ 185 vir elke kontrak). As ek bereid is om te waag $ 1000 totaal, dan kan ek net verkoop ongeveer 5 kontrakte (1000 $ / $ 185). Om vertikale versprei handel, baie makelaars vereis dat jy goedgekeur word vir vlak 3 handel gesag, wat jou die reg om 'n verskeidenheid van verskillende versprei handel gee. Voordat jy begin handel versprei, kan jy wil om te kyk met jou makelaar om seker te maak jy is goedgekeur. Die meeste opsies makelaars ondersteun die plasing van 'n vertikale verspreiding orde gelyktydig. Terwyl jy dit as twee afsonderlike bestellings kan plaas, kan ek dit nie aanbeveel nie. Te veel kan gebeur tussen die twee ordes wat die netto krediet wat jy ontvang beïnvloed. Sommige aanlyn makelaars wys ek anders opening bestellings as die sluiting van bestellings. Kom ons sê die gebruik van die bogenoemde grafiek, ek wil die Maart 27,50 oproep te verkoop en gelyktydig te koop die 30 Maart oproep. Ek kan die kombinasie vertikale verspreiding orde as 'koop om 1 kontrak van die 30 Maart JPM oproep vir $ 0,90 aanbod oop te maak en terselfdertyd te verkoop tot 1 kontrak van die Maart $ 27,50 JPM oproep oop vir $ 1,55 vra' plaas. Met hierdie orde, óf albei kry gevul of nie kry gevul. As ek gevul, sal ek 'n $ 0,65 krediet Net en $ 250 sal in marge gehou in my rekening. Hoekom is $ 250 gehou in marge? Selfs al het ek ontvang $ 0,65 krediet ($ 65 / kontrak), my makelaar weet dat indien die ergste gebeur, dat verspreiding sal my kos $ 250 / kontrak, sodat hulle dit ter syde stel as marge. Een manier om te kyk na dit is dat slegs $ 185 van my eie geld op was in marge met die ander $ 65 uit die krediet. Sodra ek in die handel, ek sit net terug en laat tyd doen dit werk. Elke dag wat deur gaan met die voorraad gaan nêrens of selfs beweeg in my geprojekteer rigting, sien ek die waarde smelt weg en my wins te verhoog. handel afrit Met 'n kort vertikale verspreiding, is daar 'n paar verskillende maniere om uitgange te hanteer. As gevolg van die aard van 'n kort vertikale verspreiding, kan ek net laat dit verval en besef óf die maksimum wins of die maksimum verlies. Maar. Wat van die scenario wat ek hierbo waar die opsies verval met die voorraad iewers tussen die twee staking pryse uiteengesit? Wat gebeur as ek nie wil hê om te wag totdat verstryking om die handel te sluit, óf te sluit in bestaande wins of my verlies te beperk? Daar is eintlik 'n hele paar afrit strategieë wat met 'n kort vertikale verspreiding geïmplementeer kan word. Niks doen nie en laat die verspreiding verval waardeloos - ek die volle krediet te hou Niks doen nie en laat die verspreiding verval heeltemal ITM - ek betaal die maksimum verlies op die verspreiding Absolute naby aan 4-10 dae voor verstryking ongeag wins of verlies Maak die handel vroeë wanneer sommige% van die wins gerealiseer - ek hou 'n persentasie van die oorspronklike krediet Maak die handel vroeë wanneer beplan verlies bedrag gerealiseer - ek weet nie die volle maksimum verlies te verloor, maar meer betaal om die handel te sluit as wat ek ontvang om die handel te open Close vroeë wanneer 'n tegniese teiken bereik Hierdie laaste drie opsies is die moeite werd om te verken 'n bietjie verder. Sluiting vroeg om te sluit in die wins In die geval van vroeë uitgang te sluit in die wins, besef dat met verloop van tyd en / of die voorraad beweeg in die beoogde rigting, die prys van die verspreiding afneem. Dit beteken dat dit sou my minder kos om dit terug as wat ek aanvanklik ontvang koop. Ek kan bepaal dat wanneer 80% van my aanvanklike krediet kan gevries in, ek sal sluit. In hierdie geval, 80% van $ 0,65 is $ 0,52. Dit beteken dat as ek die verspreiding deur net die betaling van $ 0,13 kan toemaak, sal ek 'n netto wins op die handel van $ 0,52 of 80% van die oorspronklike maksimum wins gerealiseer het. Hoekom sou ek die handel vroeë sluit? In die eerste plek is die enigste praktiese manier om die verwesenliking van die maksimum wins is om die verspreiding verval waardeloos. Wat gebeur as ek kon die handel vir die 80% wins met 2 of 3 weke nog in die opsie siklus maand sluit? Ek het bevry die marge vir 'n ander handel. Kyk na dit 'n ander manier. Ek kan nie omgee toekenning $ 185 in marge om te besef $ 65 in wins, maar is dit die moeite werd om die behoud van die geld vasgebind vir die laaste $ 13? Ek het te veel gevalle waar ek ten minste 80% van die wins gerealiseer gehad het, maar het besluit om net te wag om die voorraad te draai heeltemal rond en ervaar die maksimum verlies gehad. Ek beveel pluk 'n winspersentasie dat jy die handel vir sluit en vashou aan dit. Sluiting vroeg om te verloor te beperk Ek het nie die maksimum verlies op die handel ervaring. Ek kan vroeg verlaat om verskeie redes. Omdat die voorraad skielik verander aanwysings Omdat ek wil nie die hele maksimum verlies verloor Die eerste geval is moeiliker om te bepaal omdat tegniese ontleding is 'n bietjie subjektief. Tensy jy konsekwent en genadeloos in jou ontleding is, sal jy waarskynlik bly in te lank. Ek het gevind dat dit die geval is vir my so ek gaan gewoonlik met die tweede geval. Ek hou van my verlies 'n bedrag gelykstaande aan die krediet Ek het beperk. Dit beteken dat as ek in 'n krediet van $ 0,65 het om die verspreiding te open, sal ek dit sluit uit as die prys van die verspreiding $ 1,30 bereik. Ek het om terug te gee die aanvanklike $ 0,65 Ek ontvang plus ek teruggee ander $ 0,65 dat ek bereid is om te verloor. Dit sou 'n verlies 100% verteenwoordig. Gesluit terwyl 'n tegniese teiken bereik Jy hoef nie te wag totdat een van jou bestellings snellers 'n handel te sluit. Dit is regtig lekker om 'n stel van absolute uitgange in gedagte het, maar jy moet ook jou eie oordeel te gebruik. As jy 'n handelsmerk te betree en dit gaan soos beplan en jy sien die potensiaal vir 'n ommekeer (dit wil sê die prys teiken te tref), dan verlaat vroeg. Dit is beter om 'n paar van die winste te hou eerder as om te gee hulle almal terug, of nog erger. 'n wen handel draai in 'n verlies van handel. Onthou net. As jy besluit om af te sluit op jou eie, maak seker dat jy enige voorwaardelike sluit of OCO (een ander kanselleer) bestellings wat jy kan oop het. Sit alles bymekaar. My voorkeur vir hierdie soort van handel is 'n pre-beplande uittrede het as die handel gaan goed en 'n uitgang as die handel slegte gaan. Ek noem dit my 80% / 100% plan. Ek sal verlaat wanneer ek in 80% van die aanvanklike krediet kan sluit of ek sal sluit as ek staan ​​100% van die aanvanklike krediet verloor (dit wil sê dit kos twee keer die aanvanklike krediet om die verspreiding te sluit). Met hierdie benadering weet ek selfs voor die aanvang van die handel hoeveel ek sal maak en hoeveel ek kan verloor. Dit laat my toe om 'n posisie grootte wat ek kan leef met gekies. Sommige opsies makelaars sal jou toelaat om te plaas 'n mens ander handel kanselleer. Wil jy dalk jou makelaar kyk of hulle ondersteun stop verliese op 'n verspreiding. Dit is die enigste manier om 'n outomatiese sluit op 'n verspreiding met 'n beperkte verlies te implementeer. As jy kan nie dan is jy regtig moet genadeloos oor na aanleiding van jou reëls wees. Gebruik 'n waarskuwing of daaglikse monitor. As jy voel jy kan nie sit hierdie soort naby in plek is, dan moet jy die grootte van jou posisie vir die maksimum verlies. Met 'n kort vertikale verspreiding of krediet verspreiding, tyd is my vriend. en tendens kan help. Hopelik kan jy sien dat selfs al is die voorraad, ETF of indeks gaan nêrens, 'n bietjie te veel. of selfs af 'n bietjie, kan jy geld maak op die handel. Wanneer jy geld kan maak en 'n bietjie verkeerd, jou kans op sukses algehele optrek geweldig. Dis hoekom dit is my gunsteling strategie. Een laaste opmerking. Let daarop dat as ek die verskillende stappe te handel die vertikale verspreiding het bespreek, het ek 'n redelik gestruktureerde benadering (die kies van die regte voorraad, tydsberekening van die inskrywing, kies die regte opsies, inskrywing, afrit, ens) volg. Dit is gebaseer op 'n stel van handel reëls Ek volg, wat deel van 'n algehele opsie handel stelsel Ek volg is. Dit is 'n belangrike punt om te maak. Ek het gevind Ek kan nie suksesvolle handel enige strategie net deur te weet die meganika. Met 'n stelsel wat definieer wat ek doen elke keer as ek handel is wat help my stem in my wins wees. Let. Wees seker dat jy check die vertikale Smeer Tutoriaal oor my YouTube-kanaal.


No comments:

Post a Comment