Friday, October 7, 2016

Range Staafgrafieke Aanwyser Vir Mt4

Range staafgrafieke aanwyser vir MT4 Ek weet hierdie draad is 'n bietjie verouderd , nogtans as iemand wil om te probeer eenvoudige, maar kragtige reeks bar aanwyser , voilа : Hierdie aanwyser funksies besonder goed . Ek het dit getoets teen 'n kommersiële produk en IMO is dit die beste van die twee . Die nadeel van die kommersiële produk wat ek het ( lisensie vir 2 rekenaars ) is die lisensie gekoppel en beheer van 'n eksterne verskaffer bediener nie PC hardeskyf van die kliënt. As die verkoper bediener gaan af verskeidenheid bars die kliënt se ophou werk . . Dit is soos om 'n motor maatskappy behou die bevoegdheid om jou motor te skakel deur afgeleë satelliet nadat jy kontant volle prys betaal het . Ek het nou vervang die kommersiële op my grootste handelsvennote stasie met hierdie gratis uitstekende produk - groot en dankie!


No comments:

Post a Comment