Tuesday, October 18, 2016

Opleiding En Ontwikkelingstrategie Van Ibm

Global werknemers, globale burgers Selfs in die huidige ekonomiese afswaai, IBM gaan voort om te belê in ons workforceproviding ons werknemers met vaardigheidsopleiding, gesondheid en welstand programme en geleenthede om globale ondervinding op te doen. Die spoed waarteen ons besigheid is besig om ongekende, en elke jaar beweeg ons duisende mense in poste wat baie anders as wat hulle gehuur om te doen. IBM het 'n groot kennis gebaseerde besigheid, so ons moet voortdurend ontwikkel werknemer vaardighede gebaseer op die mark aanvraag. Daar is drie basiese maniere wat ons weer meng ons vaardighede soos vereistes verander: Eerstens, ons lei en te ontwikkel vaardighede van binne. In 2008 het ons meer as $ 600 miljoen in die opleiding en ontwikkeling $ 1700 per enige werknemer in staat te stel om die maatskappy te duisende mense te skuif na nuwe vaardigheid gebiede. Tweedens, in diens te neem wat ons ekstern en waar daar beduidende geleentheid wat ons maak verkrygings. Oor die afgelope dekade, het IBM 100 verkrygings gemaak. Ten slotte, waar ons nodig het towhen ons het mense in 'n vaardigheid gebied of geografie waar vraag kliënt ondersteun nie itwe herbalanseer vaardighede en maak verlagings. As ons voortgaan om te ontwikkel as 'n globale onderneming, sekere uitdagings bly voortdurend plaas: Hoe gaan ons te bestuur en te fasiliteer werknemer oorgange in 'n toenemend komplekse wêreld? En hoe kan ons bly besig met business-projekte versprei oor uiteenlopende plekke en tyd zonesto Foster innovasie en samewerking tussen ons ryklik diverse werksmag? IBM het 'n aantal verpligtinge op 'n korporatiewe vlak vir 2009 aangekondig: Belegging in salarisverhogings vir employeesalthough nie vir bestuurders. Die voortsetting van prestasie-gebaseerde bonus programme vir alle employeesnot net bestuurders en managersat bedrae wat vergelykbaar is met die vorige jaar aan te bied. Voortgaan om te huur in geselekteerde vaardigheid groepe in alle markte. 50% van IBMs byna 400,000 mense het minder as vyf jaar diens Ons ontwerp en sagteware ontwikkel om jou spanne meer produktief te maak. interaktiewe Leer eLearning kan algehele opleiding en ontwikkeling as 'n doeltreffende deel van 'n omvattende deurlopende strategie leer te verbeter. Om die mees doeltreffende, moet aanlyn kursusse word ontwikkel vir die gebruiker & mdash; nie die taak & mdash; innemende, pragtige en pret te wees. Sales Force Produktiwiteit Dit maak van jou verkope spanne so produktief as moontlik is regtig 'n kwessie van om maniere te vind om kompleksiteit te tem met 'n eenvoudige, slim gereedskap en denke. Dink aan produktiwiteit sales force as waar verkoopstegnieke, bemarking pogings en opleiding en ontwikkeling bymekaar, skep 'n kragtige mededingende voordeel. Ons is lief vir om kreatief te kry wanneer dit kom by die ontwikkeling van interaktiewe media en bemarking oplossings wat doelskoppe kliënt te lewer vir ons kliënte. Ons produkte persoonlike mobiele bemarking programme, gebeurtenis programme, interaktiewe kiosks, 3D animasie, illustrasie en video produksie ingesluit.


No comments:

Post a Comment