Friday, October 14, 2016

Aanlyn Handel Bitcoin

Aan die slag | Hoe dit werk | Hoekom dit help | definisies | vrae Versterk jou opbrengste deur die verhoging van jou blootstelling deur middel van die hefboom Verhoging van die grootte van jou portefeulje vir 'n klein vooraf belegging Wins in stygende of dalende markte Beskerm againtst onverwagte verliese met stop verlies funksie Slegs een betaling vereis geen marge oproepe, nie nodig om jou rekening befondsde hou Maklik om te bestuur hou jou poste aanlyn in reële tyd Buigsaamheid om af te sluit jou posisie te eniger tyd Begin belê met so min as $ 10 hefboom | die term wat gebruik word om lenings fondse te beskryf om die grootte van jou Bitcoin belegging te verhoog. Dit stel jou in staat om jou winste te verhoog indien die Bitcoin prysbewegings in jou guns Handel Blootstelling | die totale aantal Bitcoin agtergrond jou booster posisie en bepaal jou wins of verlies as die Bitcoin prysbewegings. Byvoorbeeld, as jy het 'n lang Booster met 'n Trade Blootstelling van 4 Bitcoin en die Bitcoin prysverhogings deur $ 30, sal julle tot geen nut met 4 x $ 30 = $ 120. Stop / Verlies | die prys waarteen jou posisie is gesluit het. Bereken met 'n 5-7% swing van die prys beweging teenoorgestelde jou posisie. Dit is elke dag aangepas om rekening vir fooie. Jy kan die stop verlies prys van jou Bitcoin Solutions Trading Booster in reële tyd te sien deur die lees van jou oop posisies bladsy. As jou posisie outomaties gesluit word, sal jy 'n betaling vir die res van die waarde van jou posisie op grond van die noue uit prys ontvang. Jou Bitcoin Solutions Trading Booster is outomaties gesluit wanneer die Bitcoin prys ambagte Op of onder die stop verlies prys vir 'n lang Booster posisie Op of bo die stop verlies prys vir 'n kort Booster posisie Hoe betaal ek vir my Bitcoin Solutions Trading Booster? Jy kan betaal vir jou Bitcoin Solutions Trading Booster met behulp van fondse vanaf óf jou BTC Wallet of jou dollar Wallet. Fondse uit jou dollar Wallet is die eerste keer gebruik met enige tekort gedek deur die omskakeling van die Bitcoin in jou BTC Wallet te dollar op die Bitcoin Solutions Trading Bitcoin Aanbodprys Lang Boosters en die Bitcoin Solutions Trading bodprys vir Kort boosters. Hoe hou ek van my poste te hou? Jy kan akkuraat te spoor jou poste aanlyn in reële tyd deur die lees van jou oop posisies bladsy (moet aangeteken) Is daar 'n beperking op die aantal Bitcoin Solutions Trading Boosters ek kan hou? Nee, jy is vry om te belê in so veel as wat jy kies. Jou maksimum portefeulje kan nie meer as 100BTC of die ekwivalent in USD. Kan ek sluit my Bitcoin Solutions Trading Booster posisie wanneer ek wil? As dit so is, hoe kan ek sluit dit uit en hoeveel ek kry? Ja, jy kan sluit uit jou posisie te eniger tyd. Om toe te maak uit jou posisie eenvoudig versoek 'n Ontspan prys en nomineer die bedrag wat jy wil om te ontspan deur die lees van jou oop posisies bladsy. Jy kry die waarde van jou Bitcoin Solutions Trading Booster gebaseer op die Bitcoin Solutions Trading Bitcoin bodprys Lang Boosters en die Bitcoin Solutions Trading Bitcoin Aanbodprys vir Kort boosters. Toe ek sluit my Bitcoin Solutions Trading Booster posisie, doen BTC of dollar ontvang ek? Wanneer jy naby jou belegging ontvang jy dollar. Die dollar bedrag gedeponeer in jou dollar Wallet en is onmiddellik aan jou beskikbaar te herbelê of skakel na Bitcoin. Hoekom is my Bitcoin Solutions Trading Booster 'n stop verlies funksie? Die Bitcoin pryse is baie wisselvallig en geneig is tot 'n groot prys beweeg op en af. Die stop verlies funksie verseker dat jy nooit meer as jou aanvanklike beleggingsbedrag verloor. Wat gebeur as my Bitcoin Solutions Trading Booster posisie is gestop uit? As jou Bitcoin Solutions Trading Booster is gestop het, sal dit gesluit en jy sal betaal word 'n finale skikking bedrag. Die finale skikkingsbedrag betaal sal word 'n uur nadat die stop verlies plaasvind en sal gegrond wees op die minimum of maksimum Bitcoin pryse gedurende daardie uur vir onderskeidelik Lang Booster en Kort Booster posisies. Tydens die uur waarop die bedrag finale skikking word bepaal, sal jou posisie as Hangende gemerk in jou oop posisies skerm. Hoe kan ek uitvind die tariewe wat gebruik word om die koste te bereken op my Bitcoin Solutions Trading Booster? Die tariewe wat gebruik word om die fooie op Bitcoin Solutions Trading Booster posisies bepaal word geplaas op die Tariewe skerm daaglikse Moet ek geld in my beursie te hou om rente en gaping risiko aanklagte dek? Nee, jy hoef nie enige fondse in jou beursies te handhaaf om die fooie te dek op jou Bitcoin Solutions Trading Booster. Jou fooie in plaas geneem uit die algehele opbrengs op jou posisie. Op hierdie manier, jy in staat is om ten volle te belê jou beskikbare fondse om jou potensiële opbrengste te maksimeer en die poging van die bestuur van jou rekening te verminder. Hoe kan die staking en stop verlies verandering elke dag? Die staking en stop verlies verandering elke dag op jou Bitcoin Solutions Trading Booster as u gelde van jou belegging. Dit is soos volg bepaal: Lang Booster: die staking en stop verlies te verhoog elke dag met 'n faktor van (1 + Long Rentekoers + Long Gap Risiko gesprek tarief) Kort Booster: die staking en stop verlies te verminder elke dag met 'n faktor van (1 + Kort Rentekoers Kort Gap Risiko gesprek tarief) Jy kan hou van die stop verlies en staking van jou poste te hou op jou oop posisies bladsy.


No comments:

Post a Comment