Wednesday, October 5, 2016

Sniper Trading Workshop

In my hele nuwe SNIPER huis studie kursus, sal ek jou meer heeltemal nuwe en getoets idees en strategieë as wat jy ooit gedink het moontlik is wys. Ek sal jou leer die waarheid oor die mark. waarheid wat jy nooit geken het nie. Ek sal openbaar hoe ek daarna streef om kort termyn mark swaai vas te stel feitlik elke keer. beskrywing George Angell se Al-Nieu SNIPER Tuis-kursus Is gewaarborg om ten minste dubbel jou geld Of dit is joune gratis! 36 Strategieë vir wins. Een dag op 'n slag! In my hele nuwe SNIPER huis studie kursus, sal ek jou meer heeltemal nuwe en getoets idees en strategieë as wat jy ooit gedink het moontlik is wys. Ek sal jou leer die waarheid oor die mark. waarheid wat jy nooit geken het nie. Ek sal openbaar hoe ek daarna streef om kort termyn mark swaai vas te stel feitlik elke keer. Nie net sal ek verduidelik hoe ek glo die markte regtig werk, ek sal ook teenwoordig en ten minste 36 akkurate strategieë spesifieke reëls, inskrywings en uitgange wat jy maklik kan volg en te inkorporeer in jou dag-tot-dag handel te demonstreer. Byvoorbeeld. Hoe om presies te identifiseer waar sniper dink die mark sal gaan. en wanneer dit daar kry. binne 2 bosluise en 5 minute! Wanneer te voeg tot 'n handel. en wanneer om te hardloop Opening Gapings: Hoe om dit te verhandel Neem verdedigende maatreëls wanneer 'n beplande skuif versuim versekering 90-95% wenners Terugskrywing Tegnieke: Streef na wins op die aksie en die reaksie Hoe om die drie fases van 'n Intraday skuif te identifiseer Belangrike divergensie tegnieke vir die soek en vind terugskrywings Hoekom die vloer weet die volgende rigting in die kontant-indeks voor elke anders beteken en hoe kan jy dieselfde doen! rand & quot; Wanneer die vloer jy die & quot sal gee; 'n bedryf en wat dit beteken Spot mark simmetrie en hoe om dit te gebruik om te skiet vir GIANT winste Die idee van die prys verwerping die potensiaal om die bo-of onderkant prys bar identifiseer die presiese regmerkie Die belangrikheid van die aangaan markte in presiese sone patrone Hoe om belangrike mark getalle gebruik om draaipunte identifiseer Die twee 10-minuutperiodes per dag wat kon wees ter waarde van duisende dollars as jy die geheime te leer ken. en nog baie meer! $ 512,455 jaarlikse wins! Dit is hoeveel 'n handelaar jaarliks ​​vir drie agtereenvolgende jare die gebruik van hierdie metodes het gemaak. Hy is nie alleen nie. John Hopson gemaak $ 22,723.50 in net twee dae. Bruce Norrin verhoog sy wins met meer as 600%. Jerry Schaefer het $ 2,250 in 'n enkele dag. Ron Penny gemaak $ 7000 in 2 weke. en 'n voormalige Chicago vloer handelaar gemaak $ 80,000 in drie maande! Dit is die regte mense om die regte geld. Hulle het almal geslaag met behulp van die metodes wat ek julle leer in hierdie wonderlike video-kursus. DOUBLE-jou-geld-waarborg Sodra jy die metodes Ek sal julle onderrig in hierdie SNIPER video-kursus leer, moet jy in staat wees om 'n klomp geld te maak. Ek voel so seker van hierdie, ek bied die volgende nie-risiko / kan nie waarborg verloor; Koop my SNIPER video leer loop. Bestudeer die maklik-om-te implementeer metodes ek detail in die loop en dit te kan toepas in jou eie handel program vir 'n jaar. Indien u versuim om 'n netto wins in daardie jaar ten minste twee keer die koste van die kursus te maak, net wys my jou handel resultate en ek sal elke sent wat jy vir my natuurlik betaal in die eerste plek betaal. Bevat alles wat jy nodig het om te wen! 6-uur van inligting verpak video opdrag 'N Gedetailleerde, omvattende werkswinkel handleiding Volledige reëls en logika vir ten minste 36 strategieë Gratis opgraderings en / of nuwe reëls vir 'n volle jaar Onbeperkte toegang tot een van my gesertifiseerde SNIPER beraders


No comments:

Post a Comment