Sunday, October 9, 2016

Beurs In België

-Beurs in België PG 25 April 2013 11:15 Jammer ek tik my vraag. anon100 25 April 2013 14:39 Ek is op soek na dit self onlangs. Ek het 'n paar ambagte op die FTSE gedoen deur my bankrekening met ING. Dit is baie maklik, maar nie presies mededingend te maak. Dit is sowat 1% minimum 30 € elke keer as jy koop en verkoop en natuurlik jy FOREX te hanteer sowel. Vir die Verenigde Koninkryk aandele die goedkoopste manier is beslis 'n Britse handel rekening. Hargreaves Lansdown sal laat jy 'n handel rekening en hulle is baie mededingend. Geen Forex swaai nie. Maar ek is nie seker wat die belastingimplikasies is as jy FTSE aandele te koop en hou hulle in die Verenigde Koninkryk, maar woon in België. Óf belastingvry of jy die jaarlikse Britse kapitaalwins toelae ek dink! Natuurlik as jy matig handel in België is dit belastingvry. Vir Europese ambagte dan ING is 'n bietjie meer mededingend en sal waarskynlik goedkoper as die gebruik van 'n Britse rekening. Die ander ding om te oorweeg, is dat as jy vandag gekoop deur jou Belgiese bank dan Forex is in jou guns tel en jy kan selfs meer te maak as jy Britse aandele verkoop toe die £ sterker was. Ek het op groot skaal gesoek na 'n Belgiese handel rekening wat so mededingend soos Hargreaves Lansdown vind en ek kan niks vind. Die algemene gevolgtrekking Ek het om te kom, is dat vir korter termyn, kleiner wins handel oor Britse voorrade jy beter af met 'n Britse rekening is en vir 'n langer termyn, groter winste dan met behulp van die ING is fyn. As jy wil 'n Hargreaves Lansdown rekening kry jy hulle e-pos en hulle sal jou e-pos vorm, maar jy sal 'n paar ID papierwerk te doen het.


No comments:

Post a Comment